ცნობილი დიზაინერის ბინა, რომლის ყველა ოთახში საწოლი დგას: "იშვიათად ვატარებ ერთსა და იმავე საწოლში სამ ან ოთხ ღამეზე მეტს"


- ნიუ-იორკი ჩემი სამსახურია, კონექტიკუტი ჩემი ოჯახი და პარიზი - მხოლოდ ჩემია!" - ამბობს დაიან ფონ ფურსტენბერგი. გადავწყვიტეთ გაგვერკვია, თუ რა აკავშირებს მოდის დივას ამ ქალაქთან და ვესტუმრეთ მას სენის მარცხენა სანაპიროზე.

იმისათვის, რომ გავიგოთ, როგორ დაიწყო ეს ამბავი, დავუბრუნდეთ 1984 წელს. პირველი ეფლის კომპიუტერები გაყიდვაში გამოვიდა, კარლ ლაგერფელდმა გამოუშვა თავისი პირველი კოლექცია საკუთარი სახელით, ხოლო 1970-იანი წლების ხატი, ცნობილი კაბის შემქმნელი, დაიან ფონ ფურსტენბერგი წავიდა სტილისტთან და პირველი მოკლე ვარცხნილობა გაიკეთა.

- მინდოდა ცვლილება, - იხსენებს დიზაინერი - და
ეს მოხდა. გავყიდე ჩემი ბინა მეხუთე ავენიუზე, გადავედი პარიზში და სიგიჟემდე შემიყვარდა". მისი რჩეული იტალიელი მწერალი ალენ ელკანი იყო. მისი ხიბლის ქვეშ მოქცეული დაიანა სიხარულით ჩაეფლო პარიზში ბოჰემური ცხოვრების მორევში. მან ბინა იქირავა სენ-ჟერმენ-დე-პრეს რაიონში და მეგობართან, დეკორატორ ფრანსუა კატრუსთან ერთად, იქ სამხატვრო სალონი მოაწყო. მწერალი ალბერტო მორავია, მსახიობები მარჩელო მასტროიანი და ანუკ ემი ხშირად სტუმრობდნენ აქ. თუმცა, დიანას დიდხანს არ ეკუთვნოდა მუზის როლი. ოსტატმა მარგარიტას უღალატა. დიანამ  ჩანთა ჩაალაგა და ამერიკაში გაემგზავრა.

დიანამ ქმარს სთხოვა, მისთვის ბინა ეყიდა იმ სახლიდან ორი ნაბიჯის მოშორებით, სადაც ის ერთ დროს საყვარელთან ერთად ცხოვრობდა.

დიანა საფრანგეთში საცხოვრებლად 2002 წელს დაბრუნდა. მიზეზი ისევ რომანტიკული იყო. ამ დროისთვის, როგორც ამერიკელი მედიამაგნატის, ბარი დილერის ცოლმა, ფურსტენბერგმა ქორწილის წლისთავზე საჩუქარი მიიღო - ბინა პარიზში.

მილიარდერს საყვარელი ადამიანისთვის მდიდრული სასახლის ყიდვა სურდა, მაგრამ დიანამ კატეგორიული უარი თქვა და სთხოვა, მისთვის ბინა ეყიდა იმ სახლიდან ორი ნაბიჯის მოშორებით, სადაც ის ერთ დროს ალენთან ერთად ცხოვრობდა. "უბრალოდ მინდოდა იმ ადგილას დაბრუნება, რომელმაც ჩემს გემოვნებაზე ასეთი უზარმაზარი ესთეტიკური გავლენა მოახდინა", - ამბობს ის.

დიანამ კვლავ მიმართა ფრანსუა კვატრუს დახმარებისთვის ახალი სახლის მოწყობაში. ძველმა ნაცნობმა, რომელიც იმ დროისთვის უკვე მსოფლიოში ცნობილი დეკორატორი გახდა (მის კლიენტებს შორის იყვნენ იორდანიის მეფე ჰუსეინი და როტშილდების კლანის მრავალი წარმომადგენელი), ამ პროექტში ყველაფერი გაიღო.

"ამჯერად ბიუჯეტით არ ვიყავით შეზღუდულები და მთელი ჩვენი ფანტაზია გამოვიყენეთ" -  ამბობდა დიანა. მათი ერთობლივი შემოქმედების შედეგი იყო უჩვეულო ინტერიერი, რომელშიც ეთნიკური ხელოვნების უნიკალური კოლექცია, თანამედროვე ავეჯი, ავანგარდული ხელოვნების ნიმუშები და ანტიკვარიატი საოცრად ჰარმონიულად თანაარსებობს ერთმანეთთან.

აქ, დიზაინერ კიმოტო იოშიდას მიერ შექმნილი ყავის მაგიდა და ნახვრეტებიანი ლითონის ფირფიტებისგან დამზადებული საქანელა სკამი, რომელიც ოდესღაც აფრიკის აეროპორტებში გამოიყენებოდა, იდეალურად თანაარსებობენ. ენდი უორჰოლის მიერ შესრულებული მერილინ მონროს პორტრეტი მშვიდობიანად თანაარსებობს რესტავრაციის ეპოქის თუჯის დივანთან. ოთახებში იატაკი მორთულია დიანას ესკიზების მიხედვით ნაქსოვი ხალიჩებით, მისივე ხელმოწერილი ზებრის ნიმუშით. "სხვათა შორის, ალენს ეს ხალიჩები სძულდა", ამბობს დიზაინერი. "ამიტომაც ვერ დავდებდი მათ წინა ბინაში". ფურსტენბერგის თხოვნით, თითოეულ ოთახში მაგიდა და საწოლი დადგეს. ბიბლიოთეკაში ლითონის ჩარჩოიანი ანტიკვარული საწოლიც კი დგას. "მე ჭირვეული ვარ, მუდმივად პეიზაჟების შეცვლა მჭირდება. "მიყვარს გარეთ ვახშამი და იშვიათად ვატარებ ერთსა და იმავე საწოლში სამ ან ოთხ ღამეზე მეტს", ამბობს დიანა ღიმილით.

კომენტარის დამატება