საყოველთაოდ არის გავრცელებული აზრი, რომ რეცხვის შემდეგ სარეცხის მანქანის კარი ღია უნდა დატოვოთ, რათა მანქანა განიავდეს, თუმცა სპეციალისტები ერთხმად ამტკიცებენ, რომ მსგავსი მოქმედება მხოლოდ დააზარალებს თქვენს ტექნიკას.
არადა, დიასახლისები დარწმუნებულები არიან, რომ თუ მანქანა კარგად არ განიავდა, აუცილებლად გაუჩნდება ობი და სოკო, ასევე უსიამოვნო სუნი. ზოგი დიასახლისი კი რეცხავის შემდეგ დოლურას, რეზინს, ნაწილებს კარგად ამშრალებს და შემდეგ კარს მჭიდროდ კეტავს. რომელი მეთოდი უფრო გამართლებულია და რომელი უფრო დაიცავს ჩვენს მთავარ დამხმარე ძალას?
იმისათვის, რომ რეცხვის პროცესი დაიწყოს, მანქანის კარი მჭიდროდ უნდა დაიბლოკოს. თუ მექანიზმი დაზიანდა, ამას აუცილებლად მოჰყვება სარეცხის მანქანის
გაუმართაობა. ღიად დატოვებული კარი, საკუთარი წონის გამო, ნელ-ნელა ქვემოთ იწევს, დროთა განმავლობაში კი ელექტრონული საკეტის ღერძი აღარ ემთხვევა ლუქის ჩამკეტის ღერძს, რის შედეგადაც ფიქსატორის ენა ვეღარ სწვდება მის კუთვნილ ადგილს და კარიც აღარ იკეტება სათანადოდ. ეს მოწყობილობის შიდა ელემენტების ცვეთას იწვევს, ამიტომ, არ არის გასაკვირი, კარი რომ ჩაიკეტოს ან აღარ ჩაიკეტოს.
ავტომატური სარეცხი მანქანის ლუქი, ნახევრად ავტომატურისგან განსხვავებით, არის ელემენტი, რომელიც უზრუნველყოფს სრულ შებოჭილობას და ტექნიკას შესაძლო გაჟონვისგან იცავს. იგი დამზადებულია სქელი ნაწრთობი მინისგან. კარის ღიად დატოვების შედეგად, ადრე თუ გვიან, ის დაიწევს საკუთარი წონის ხარჯზე,რადგან მისი დამჭერი დეტალები დამზადებულია სუსტი ალუმინის შენადნობებისგან, რომლებიც არ არის გათვლილი ასეთი დატვირთვისთვის.
ნარჩენი წყლის ძირითადი ფუნქცია მანქანაში
მოწყობილობაში არსებული წყლის მთლიანად შეგროვება და მანქანის სრულიად ამომშრალების მცდელობა საუკეთესო იდეა არ გახლავთ. თუ არ იცოდით, მაშინ ჩვენ გეტყვით: მცირე რაოდენობით წყალი ყოველთვის უნდა დარჩეს ავტომატურ მანქანაში (საშუალოდ 0,5-დან 2 ლიტრამდე). ეს გათვალისწინებულია მწარმოებლის მიერ ჰიდრავლიკური ჩამკეტის ფუნქციის შესასრულებლად, რომელიც იცავს შიდა მექანიზმებს, მათ შორის მილებს და სანიაღვრე ტუმბოს ჰაერისგან.
მეტიც, სარეცხი მანქანის შიგნით მცირე რაოდენობით წყალი ასევე აუცილებელია იმისათვის, რომ რეცხვის შემდეგ დარჩენილი ფხვნილი და ქსოვილის ბოჭკოები გამოირეცხოს მანქანიდან შემდეგი ციკლის დაწყების შემდეგ. თუ მიჩვეული ხართ კარის ღიად დატოვებას, მაშინ ყველა ეს ძაფი და ბოჭკო სწრაფად შრება და აშრობს მოწყობილობის ზედაპირს, რითაც მცირდება მისი მომსახურების ვადა.
კარის დაზიანების ყველაზე გავრცელებული მიზეზი, როგორც წესი, არის ის, რომ ბავშვებს უყვართ მასზე დაწოლა, იგივე ეხება შინაურ ცხოველებს, რომლებსაც უყვართ რბილი რეზინის ლუქის ღეჭვა ან მანქანის დოლურაში წამოწოლა. შინაური ცხოველების ასეთი მოქმედების შემდეგ დოლურაში რჩება ბეწვი, რაც შესაძლოა გახდეს სანიაღვრე ფილტრის გაჭედვის მიზეზი.
მიუხედავად იმისა, რომ ვერტიკალური ლუქების დიზაინი განსხვავდება ჩვეულებრივი ლუქებისგან, მათი ღიად დატოვება რეცხვის ციკლებს შორის არ არის რეკომენდებული იმავე მიზეზების გამო.
უფრო მეტიც, ვერტიკალური მანქანების კარებს ყველაზე ხშირად აქვთ ისეთი სტრუქტურა, რომ თუ სახურავი მუდმივად ღიაა, მაშინ ტენიანობა, რომელიც გროვდება მანქანაში რეცხვის დროს, მიედინება პეტელებისკენ, რეცხავს მის საპოხ მასალას, რაც იწვევს დამჭერების კოროზიას, რომ დამჭერებისას, რომელიც თავსახურს ვერტიკალურად იჭერს, რაც იწვევს მის დაკიდებას.
არადა, დიასახლისები დარწმუნებულები არიან, რომ თუ მანქანა კარგად არ განიავდა, აუცილებლად გაუჩნდება ობი და სოკო, ასევე უსიამოვნო სუნი. ზოგი დიასახლისი კი რეცხავის შემდეგ დოლურას, რეზინს, ნაწილებს კარგად ამშრალებს და შემდეგ კარს მჭიდროდ კეტავს. რომელი მეთოდი უფრო გამართლებულია და რომელი უფრო დაიცავს ჩვენს მთავარ დამხმარე ძალას?
იმისათვის, რომ რეცხვის პროცესი დაიწყოს, მანქანის კარი მჭიდროდ უნდა დაიბლოკოს. თუ მექანიზმი დაზიანდა, ამას აუცილებლად მოჰყვება სარეცხის მანქანის
ავტომატური სარეცხი მანქანის ლუქი, ნახევრად ავტომატურისგან განსხვავებით, არის ელემენტი, რომელიც უზრუნველყოფს სრულ შებოჭილობას და ტექნიკას შესაძლო გაჟონვისგან იცავს. იგი დამზადებულია სქელი ნაწრთობი მინისგან. კარის ღიად დატოვების შედეგად, ადრე თუ გვიან, ის დაიწევს საკუთარი წონის ხარჯზე,რადგან მისი დამჭერი დეტალები დამზადებულია სუსტი ალუმინის შენადნობებისგან, რომლებიც არ არის გათვლილი ასეთი დატვირთვისთვის.
ნარჩენი წყლის ძირითადი ფუნქცია მანქანაში
მოწყობილობაში არსებული წყლის მთლიანად შეგროვება და მანქანის სრულიად ამომშრალების მცდელობა საუკეთესო იდეა არ გახლავთ. თუ არ იცოდით, მაშინ ჩვენ გეტყვით: მცირე რაოდენობით წყალი ყოველთვის უნდა დარჩეს ავტომატურ მანქანაში (საშუალოდ 0,5-დან 2 ლიტრამდე). ეს გათვალისწინებულია მწარმოებლის მიერ ჰიდრავლიკური ჩამკეტის ფუნქციის შესასრულებლად, რომელიც იცავს შიდა მექანიზმებს, მათ შორის მილებს და სანიაღვრე ტუმბოს ჰაერისგან.
მეტიც, სარეცხი მანქანის შიგნით მცირე რაოდენობით წყალი ასევე აუცილებელია იმისათვის, რომ რეცხვის შემდეგ დარჩენილი ფხვნილი და ქსოვილის ბოჭკოები გამოირეცხოს მანქანიდან შემდეგი ციკლის დაწყების შემდეგ. თუ მიჩვეული ხართ კარის ღიად დატოვებას, მაშინ ყველა ეს ძაფი და ბოჭკო სწრაფად შრება და აშრობს მოწყობილობის ზედაპირს, რითაც მცირდება მისი მომსახურების ვადა.
კარის დაზიანების ყველაზე გავრცელებული მიზეზი, როგორც წესი, არის ის, რომ ბავშვებს უყვართ მასზე დაწოლა, იგივე ეხება შინაურ ცხოველებს, რომლებსაც უყვართ რბილი რეზინის ლუქის ღეჭვა ან მანქანის დოლურაში წამოწოლა. შინაური ცხოველების ასეთი მოქმედების შემდეგ დოლურაში რჩება ბეწვი, რაც შესაძლოა გახდეს სანიაღვრე ფილტრის გაჭედვის მიზეზი.
მიუხედავად იმისა, რომ ვერტიკალური ლუქების დიზაინი განსხვავდება ჩვეულებრივი ლუქებისგან, მათი ღიად დატოვება რეცხვის ციკლებს შორის არ არის რეკომენდებული იმავე მიზეზების გამო.
უფრო მეტიც, ვერტიკალური მანქანების კარებს ყველაზე ხშირად აქვთ ისეთი სტრუქტურა, რომ თუ სახურავი მუდმივად ღიაა, მაშინ ტენიანობა, რომელიც გროვდება მანქანაში რეცხვის დროს, მიედინება პეტელებისკენ, რეცხავს მის საპოხ მასალას, რაც იწვევს დამჭერების კოროზიას, რომ დამჭერებისას, რომელიც თავსახურს ვერტიკალურად იჭერს, რაც იწვევს მის დაკიდებას.